şiir Gibi Söz

Mayıs 21, 2009 at 9:35 am Yorum bırakın

Semadaki tüm yıldızlar sönünce,
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde….

*Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?

*Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek…

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma…

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam…

Entry filed under: Anlamlı mesajlar, Anlamlı Sözler, Ayrılık Mesajları, Aşk Sözleri, çıkma Teklifi sözleri, Beşiktaş Sözleri, Erotik Sözler, Etkileyici MesajLAr, Etkileyici Sözler, Fenerbahçe Sözleri, GalataSAray Sözleri, Güzel Mesajlar, Hayata Dair Sözler, Komik Mesajlar, Komik Sözler, Seksi Sözler, sevgi Sözü, Sevişme Sözleri, Smsler, Trabzon Spor Sözleri. Tags: , , , , , , , , , , .

Anlamlı Söz Anlamlı Söz

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Mayıs 2009
P S Ç P C C P
    Haz »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


